Pattaya - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van Vera Daan - WaarBenJij.nu Pattaya - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van Vera Daan - WaarBenJij.nu

Pattaya

Door: Daan

Blijf op de hoogte en volg Vera Daan

08 Februari 2015 | Thailand, Pattaya

Pattaya

Aankomend in de stad waar het bruist van de ladyboys en Amerikanen en Engelsen die in 1960 hun lover hebben gevonden zijn hier gevestigd, en wij nu dus ook.

We zijn een klein beetje geïrriteerd door de slopende hitte en de lange busreis, en zijn nu in een ander onbekend gebied opzoek naar een hostel. Niet onze favoriete bezigheid tot nu toe.... Wat zijn wij toch een luxe reizigers haha. Na zoekent opgepikt te worden door een Engelsman met uiteraard ook een Thaise vrouw belanden we in het eerste meerbeddige hostel, Aisian backpackers, maar ze hebben in iedergeval een airco, snif snif. Haha..

Vooralsnog is er in Pattaya een straat met hele 'interessante' clubs, waar we dus uiteindelijk ook belanden tussen de strippalen en het thaise vrouwmannelijk schoon. We kijken onze ogen uit! Hebben echt gelachen en gedanst met schaars gekleden manvrouwen.. De rest van de avond kunnen we maar beter voor onszelf houden ;) met een enorme kater zijn we de volgende dag afgereisd naar het prachtige, niet toeristische ko lanta, om even bij te komen van onze avonturen ! Hierover snel meer..