Bang bao beach.. - Reisverslag uit Ko Chang, Thailand van Vera Daan - WaarBenJij.nu Bang bao beach.. - Reisverslag uit Ko Chang, Thailand van Vera Daan - WaarBenJij.nu

Bang bao beach..

Door: Vera

Blijf op de hoogte en volg Vera Daan

28 Januari 2015 | Thailand, Ko Chang

Na het drukke gezellige Bangkok zijn we op aanrader van Jo, naar het paradijselijke Bang Bao Beach gegaan in Ko Chang!
We hebben zeer lux geslapen in een huisje op een heuvel aan de zee, met echt een prachtige view. De receptie/algemene ruimte/restaurant was ook top. Alles mooi gebouwd van hout, gezellige hangmatjes, klein zwembad en heel aardig personeel. We zijn hier dan ook meteen 5 dagen gebleven. Ook een perfect revalidatieoort voor mijn voet dus ;) we hebben gekajakt rond het eiland en scooter gereden om het eiland te verkennen.. Geweldig! Aapjes tegengekomen tijdens onze scooterrit en natuurlijk weer heerlijk gegeten. We zitten na een wat moeizame start heerlijk in de flow en met mijn voet gaat het super! Na Ko Chang zijn we naar het "sensuele" Pattaya gegaan, als tussenstop voor het zuiden.. Daarover snel meer ;) x

• 28 Januari 2015 - 09:52

Liz:

Leuk!! Fijn dat t goed gaat xxx

• 28 Januari 2015 - 23:20

San:

Hey lieve Vera en Daan,
    Goed om jullie verhalen te lezen en ja ik ben wel een tikkeltje jaloers

• 01 Februari 2015 - 09:47

Sjef Kunst:

Hallo lieve Vera en Daan. hartstikke fijn dat jullie samen zo heerlijk genieten. Ook heel fijn dat het met je voet weer een stuk beter gaat Vera. Groetjes en een dikke knuffel

• 07 Februari 2015 - 10:45

Niels :

Ha Daan en vera ! Leuk om jullie verhalen te lezen, ik hoop dat het beter gaat met uwe voet hé ! Veel plezier nog allebei !! Cheers

• 07 Februari 2015 - 17:11

Eline:

Leuk om alles te lezen Vera en Daan, heel leuk geschreven ook. :D Zo te lezen halen jullie er tot nu toe toch alles uit wat kan, goed bezig dus! Gelukkig gaat het ook weer beter met je voet, da's wel een potje balen joh.. Geniet nog van alles wat komen gaat en wij houden de blog in de gaten! Liefs xxxxxx

• 07 Februari 2015 - 17:40

Audrey:

hoi Vera en Daan,

Wat een verschrikkelijk begin van jullie vakantie was dat zeg.mGelukkig is het allemaal goed gekomen en ik zie jullie genieten op de foto's.
    Wel jammer dat je nu de fietstocht door Bangkok niet hebt kunnen doen. Een goede reden om er nog eens terug te gaan.
    Geniet nog lekker van jullie trip door Thailand. Ik heb me aangemeld voor jullie mailing duzzzzz schrijven maar. Leuk, ik geniet een beetje mee.